Şef achiziţii

Cerinte:

  • Studii superioare (de preferat tehnice)
  • Cunostinte foarte bune de limba engleza
  • Excelente abilitati de utilizare a PC-ului (pachetul Office, sisteme ERP – SAP)
  • Experienta relevanta intr-o pozitie similara de minim de 3 ani
  • Persoana responsabila, cu nivel inalt de angajament si motivatie, capabila sa lucreze in conditii de stres si cu termene limita
  • Persoana proactiva, cu initiativa, gandire strategica, capacitate de previziune
  • Excelente abilitati de comunicare si negociere
  • Abilitati de coordonare, leadership si munca in echipa

Constituie avantaj:

  • Experienta profesionala in companii de productiei
  • Permis conducere categoria B.

Responsabilitati:

  • Coordoneaza procesul de achizitii tehnice din cadrul companiei
  • Este responsabil cu mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii companiei, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale (negocierea conditiilor comerciale, tehnice, financiare etc)
  • Prospecteaza piata, in vederea identificarii de furnizori capabili de performante ridicate in raport calitate, pret si timp
  • Elaboreaza bugetul anual de achizitii bazat pe preturile standard si urmareste incadrarea in bugetul stabilit.
  • Identifica metode de optimizare a procesului de achizitie si asigura managementul operational si logistic al achizitiilor
  • Supravegheaza respectarea procedurilor interne de lucru si imbunatateste continuu instructiuni specifice de lucru
  • Ofera solutii pentru performanta departamentului de achizitii si optimizarea permenanta a costurilor
  • Monitorizeaza si ia masuri pentru realizarea indicatorilor de performanta stabiliti de companie
  • Raporteaza periodic situatia achizitiilor si a relatiilor cu furnizorii in companie, realizeaza analize si comparatii periodice asupra eficientei procesului de achizitii.

Beneficii:

  • Pachet salarial motivant
  • Tichete de masă
  • Tichete cadou pentru diferite ocazii
  • Asigurare de sanatate, viata si de accidente
  • Zile de concediu în plus, in functie de vechimea în muncă
  • Ajutoare sociale (deces, naşterea copilului)
  • Cursuri de calificare şi instruire la locul de munca
  • Posibilitate dezvoltarii unei cariere profesionale intr-o companie multinationala
  • Transport asigurat Targu Mures – Reghin si retur

Persoanele interesate sunt rugate sa isi trimita CV-ul pe adresa de email: resurse.umane@kastamonu.ro, sau isi pot depune CV-ul direct la Receptia Cladirii Administrative in Reghin, Str. Ierbus, nr. 37, judetul Mures.

Aplica acum!

Form

Form
Consimtamantul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal*
Cariere

Localizare si contact

Adresa:
Str. Ierbuș, nr. 37
Reghin, Jud. Mureș
cod 545300,
România

Contact HR:
Tel:  +4 0372 593721
Fax: +4 0265 511481
Email: resurse.umane@kastamonu.ro

Distribuitori

Distribuitorii produselor fabricate la Kastamonu Romania

detalii

Materiale marketing si mostre

Utilizați acest modul pentru a comanda cataloage, mostrare, expozoare și mostre.

IN CURAND