Economist departament financiar-contabil
Cerinte:
- Studii superioare economice
- Cunoașterea foarte bună a pachetului Microsoft Office, în special Excel
- Cunoștințe de limba engleză – nivel avansat
- Persoană capabilă sa prioritizeze sarcinile și să respecte termenele limită
- Organizată și atentă la detalii
Constituie avantaj:
- Experiența profesională în domeniul contabilitate
- Cunoștințe de operare a programului cu baze de date - SAP
Responsabilități:
- Pregătește datele necesare pentru închiderile de lună conform procedurii de contabilitate si OMFP nr 1802/2014 astfel încât balanța să reflecte situația reală a patrimoniului
- Se asigură că sunt emise corect și la timp documentele contabile precum declarații specifice activității societății conform Codului fiscal
- Menține relațiile cu autoritățile fiscale, asigurând o bună comunicare cu acestea
- Asigură suport pentru auditul financiar, auditul intern și alte solicitări externe de informații, prin pregătirea documentelor necesare de fiecare dată când este necesar, corect și la timp
- Oferă la timp și corect informațiile necesare celorlate departamente (de ex. Resurse umane, Vânzări, Logistică, Purchasing, etc.)
- Intocmește rapoarte financiare sau informații specifice, periodice sau la nevoie solicitate de către conducerea din Turcia
- Urmarește, întocmește și verifică procese de natură fiscală, în conformitate cu legislația (de ex: impozite reținere la sursă, tratament fiscal mijloace fixe , donații,etc)
- Gestionează , controlează și întocmește în conformitate cu cerințele normelor legislative, aspecte financiar contabile precum procesul de inventariere, evaluare datorii/creanțe și alte activități curente sau ocazionale ale societății;
- Urmărește și verifică procesul de calcul al taxelor precum fondul de handicap, credite fiscale, etc;
- Verifică periodic corectitudinea alocării cheltuielilor pe conturi contabile și încadrarea acestora în categoriile prestabilite de gestiunea internă a societății;
Beneficii:
-Pachet salarial competitiv
-Tichete de masă
-Tichete cadou pentru diferite ocazii (Paște, Crăciun etc)
-Asigurare privată de sănătate, viață și de accidente
-Ajutoare sociale (deces, naşterea copilului)
-Zile de concediu în plus, conform vechimii în muncă
-Cursuri de calificare şi instruire la locul de muncă
-Posibilitatea dezvoltării unei cariere profesionale într-o companie multinațională
-Transport asigurat pe ruta Tg-Mureș-Reghin și retur sau pentru rutele existente !